mirдňdд Fenerbahçe, Şükrü Saracoğlu Stadı'nda geçen Pazar günü oynadığı Galatasaray derbisinde, sarı lacivertli taraftarların sahaya attığı yabancı maddeler nedeniyle Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'na sevkedildi..