elci2003 Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň Yaptım Ama Yayınlamıycam. kardeşim kusura bakma ama niye cinslik yapıyorsun:confused: romeoyla ilgili bir sorunun varsa git onunla hallet,niye milleti zor durumda bırakıyorsun???:mad:
MRT.16.5 Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň Yaptım Ama Yayınlamıycam. Kardeş neden yayınlamıyorsun?:confused: