Merhaba. Ben pes oyununu nihayet fifa ya uyarladım her şey güzel şimdilik. Yalnız bazı sorunlarım var. Fifada iki tuşa aynı anda basıldığında otomatik pres yapıyodu ama peste bunu göremedim. Adama pres yapmak için doğru zamanlamayı ayarlarken hep adamı kaçırıyorum. Aynı anda üç beş adamla falan pres yapmak mümkün mü
Topun üstünde atlamak için hangi tuşa bastıysam olmadı. Fifa da Z tuşu yapıyodu bunu ama pes te z ye basarsam bişey olmuyor.
Ayrıca özel çalım ve hareketlerin ne olduğunu da yazarsanız sevinirim. Forumda arattım net bişey bulamadım. saygılar