Yüklemeleri hatasız şekilde yaptım.Fakat Manager modda Galatasarayla oynarken iç saha maçlarını samiyende yapmıyor? Deplasman maçlarına şükrü saracogluna,inönüye gidiyor ama her iç saha maçında hep başka stadda oynuyor, ALİ SAMİYEN de oynamıyor. Bunun sebebi nedir? Bir de nasıl bütün maçları gece yapabilirim? Hep gündüz oynuyorum.Neden kaynaklanıyor olabilir bu sorunlar? Sizdede böylemi?