bende şuan bi oyuncu var adı "goeke" özellikleri yani overall=99 .. 100 milyon dolar değerinde... sanırım bu fiyatın üstüne hiç bi oyuncu çıkmıyo..bende bi dünya para vardı ve 119 milyon dolar teklif edip bu adamı aldım.. evet 99 overall u var , ama pek de 99 luk gibi davranmıyo... yani beşiktaş'ı yönetirken ileri koyduğum ibrahim akın sanki daha faydalı gibiydi..haa ama şu var : quick play yapıca iş değişiyo , adam 3-5 yazıyo golleri..tabiki world class'ta...çift forvet oynuyorum diğerinin overall da 98.. her maç 5-6-7 gol atıyorum quick play de..
size sorum en yüksek fiyatlı oyuncunun fiyatı ne kadardı? gören varsa bizimle paylaşmasını isterim???¿¿¿