Birincisi saçma.Yani kendin yazmışsın oraya şunu alıyozda şu şöyle dedide.İyi bende yeni haber gördüm nette.
Şoooooooooookkkkkkk transfer..
Beşiktaş,Rafael Benitez'in sn maçta forma şansı vermediği Gerrard ile anlaştı.Bu açıklamayı Rafael Benitez'in ağzından dinledik.Bu konu ile ilgili soruları yanıtsız bırakan Yıldırım Demirören Bu haberin medyaya sızmasını istemiyor.Tabii Gerrard ve Zeki Müren'de.
Yani şu şekilde Ronaldinho'yu bile BJK'ye getirebilirim şu anda.İkinci bir diceğimde galatasaray torpilli heralde.Galatasaray'ın 8 yabancı kontenjan hakkı var sanırım.Kimleri yollamayı düşünüyomuş Özhan canaydın?Bu haberinde mi medyaya sızmasını istemiyo?