ersoyodabas ***Mesela ben kendi resmimi j_tex teki bir resim ile değiştirmek istiyorum ama bnm resmimi ekliyemiyorum daha önce böyle bişi yapmıış olan varsa anlatırsa sevinirm.Şimdiden saolun***
hain_geceler Kardeşler belki bu soruya güleceksiniz ama yinede sormadan edemeyecem. Bu j_tex nerde ben bulamadım.
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: hain_geceler Kardeşler belki bu soruya güleceksiniz ama yinede sormadan edemeyecem. Bu j_tex nerde ben bulamadım. gülünücek bi şey yok.bunu bilmemen çok ilginç bi şey değil.winning eleven japonca olarak hazırlandığı için j text oluyo.pes lerde bunun karşılığı e text.
gamerbk ayrıntılı anlatabilecek varmı.bende menü resimlerini değiştircem ama ggs de nasıl yapıldığını bulamadım tabi e_text için.