Metin_Oktay Arkadaşlar elinde Ali Sami Yen ve Saraçoğlu ışıklandırması olan varsa bir zahmet versin.Karanlık karanlık olmuyor maçlar.
BeYaZ_YaRaSa **ya dostum ben sitede 1yerde görmü$tüm bu I$IkLandIrma oLayI 3stad içinde wardI..1bakayIm heLe..**
BeYaZ_YaRaSa **yok be dayI.. o anasayfaya dönen Linki görmü$üm ben hatta sende o ba$LIga cewap yazmI$sIn.. :(**