fifa 2007 ligde ilk ikiye girdigimiz zaman şampiyonlar ligine gidiyomuyuz
ben 2003 ten beri oynamıyorum onda şampiyonlar ligi lig düşme vardı ama ben şimdi m.unt aldım lig yapıyorum ama 20 haftadayım lig düşme ilk iki şampiyona gitme uefa cup gitme varmı ...