MRT.16.5 Arkdaşlar Nick değişikliği yaptım bundan sonraki nickim LoRdoFKinG Eskisi hunter_21 Hepinize saygılar!!!
Curcuna Ooo İyikide Yazmışın Bende Diyorum Bu hunter_21 nereye gitti:D Her Nickini Değiştiren Konu Açsa Çöplüğe Döner Burası İmzanda Belirtebilirdin Eski Nickim Şuydu Yenisi Bu Gibi.
Thor Denildiği gibi herkes konu açmaya kalkarsa ne hale gelir forum? Lütfen biraz daha düzgün konular açalım. Forum Kuralları için tıklayın