Vallahi yaa anlamadım gitti.Sadece bu değil.
Gökhan omzundan sakatlandı devreyi kapadı.
Kleberson omzundan sakatlanmıştı 6 hafta yoktu.
Koray omzundan sakatlanmıştı 6 hafta yoktu.
Delgado defalarca sakatlandı biriside zehirlenmeydi.
İbrahim Toraman haftalarca sakatlık nedeni ile oynayamadı.
Ali güneş sezon başından beri sakattı.
Nobre 1 ay sakatlanmıştı sakarya maçında.
Bobo 3 hafta sakatlanmıştı.
Ve bu oyuncular defalarca sakatlandı.
Bu tigana antrenmanlarımı yalnış yaptırıyo ne yapıyo anlamadım gitti :confused: