oktaycici arkadaşlar pes 6 orji cd aldım ancak online oynayamıyorum z00m x4 modemimm var ethernet kullanıyorum udp port 5739 tab ve router diye birşeyler diyor ne yapmam gerek bilen var mı yardımınız için teşekkkürler.....
R2.ZephyR Dostum bir şekilde UDP 5739 portunu forwardlamalısın.Bunu da browser'a 192.168.1.1 yazarak modemin ayarlarına girerek yapabilirsin.