benim %70 gibi olması lazım mailimde uploadlamıstım ama savegameleri acmak icin nfszone sitesinde nfsc_save_game_validator genieben i indirmen lazım mailini verirsen sana yollarım msni eklemek istersen cjackson67@hotmail.com baska sorunun varsada yardımcı olmaya calısırım :) iyi carbonlar