Arkadaşlar benim bir önerim var.Oyunda hepinizin bildiği gibi world 11 ve classic 11 takımları var.Niye TSL 11 yapmıyoruz.Forumda oyunu baştan yapabilecek yetenekte arkadşlar var.Birisi çıkıp yapsın,bir olup yapın.TSL karması gerçekten herkesin beğeneceği bir fikir buradan yetkililere sesleniyorum.Yapıverin şu yamayı.Çok zor bişey olacağını sanmıyorum.