Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
PARÇALI GALATASARAYIN ASALETİDİR.HERKESE ÖĞRETTİK YÖNETİME ÖĞRETEMEDİK.. :D
Evet ama her sezon aynı forma yapılsa forma satışı düşer.Hem parçalı formaya aynı firmayla yapılabilecek pek fazla değişiklik yok.O yüzden bu sezon parçalı alternate,çubuklu ise home forma oldu.
Boşver Galatasaray'ıma sarı kırmızı her forma yakışıyor.