BaTuRaY23 Arkadaşlar Fifa 2007 nin logosuna çift tıklıyorum ama hiçbir hata veya uyarı vermiyor ama oyunu da açmıyor...
rizaa13 Crack yaptınmı dicem ama hata verir yinede.. Bence sil tekrar kur... BElkide sistem özelliklerin yetmiyordur..
BaTuRaY23 daha önceden oynuyodum cd de arkadaşta :( Kamera açısı yükledim ondan olabilir mi?? İşte link; http://soccercenter.net/forum/konu/76994/Super-Camera-Pack-By-Neco
tcan Orjinal Mesajı Yazan: rizaa13 Crack yaptınmı dicem ama hata verir yinede.. Bence sil tekrar kur... BElkide sistem özelliklerin yetmiyordur.. doğru söylüyosun sistem özellikleri yetmiyo olabilir