Orjinal Mesajı Yazan: tentenboy
Arkadaşlar AMD 3000+
1024 RAM
256 Atı Radeon 9550 ekran kartı
Ama 800*600 yapıp HIGH'ı seçtiğim zaman bile oyun ağırlaşıyor. Normalde bu sistemde ağırlaşmaması lazım. Acaba bi ayar falan mı yapmam gerekiyor?
İlginize teşekkürler..
ekran kartın 256 mb olunca herşeyin şakır şakır oynanacığını düşünüyorsan , yanılırsın . Son zamanlarda 512 mb kartlar çıktı . Çoğunlukla insanlar mb ne kadar büyük olursa " ooo , bu kart süper " diye düşünüyorlar .
Bellekten önemli olan şeyler var ? Bit sayısı , vertex ve pixel shader sayısı . Ram ve cpu hızı . Bellek miktarı bunlardan sonra geliyor.
Geforce 6800 ile 1600x1200 de 2xAA , 4xAF , VSync : on ayarları ile bile süper oynayabiliyorum diyemem . Çok ufak takılmalar oluyor. Bence 800x600 medium ve ya 1024x768 low yap . Sürücülerin çok eski ise güncelle.