MaddDogg ilk olarak FM2007'yi Türkçe olarak oynamanın bi yolu yokmu ikinci ise FM2006 daki Aurora skini FM2007 için çıktı mı Aurorasız oyun oynayamıyorum :D
..Nicklas.. fm 2006 nın türkçe yaması fm2007 ye oluyor ama sorun çıkarabilir, aurora skin daha çıkmadı diye biliyorum