Batugol73 Uzun süre önce oyunda yeni oyun açarken herşey tamamlanıyodu tam bitti derken oyun donuyodu ve yeni oyun kuramıyordum.Ancak kayıtlı oyunu açabiliyordum.Bugün oyunu kaldırdım tekrar kurdum.Aynı hata devam ediyor.Sorun ney olabilir?Yardımlarınızı bekliyorum.!!
Batugol73 Hayır yüklemedim.Data'ya gelince sadece facepack'ler var.Oda zaten bi değişiklik yaratmıyo.:confused:
..Nicklas.. oyunu sil kayıtlı oyunlarını,program files daki sports interactive dosyasına kadar sil bilgisayarında fm ile ilgili bişey kalmasın sonra tekrar kur sorununun çözülmesi gerekir
Batugol73 Onu denemedim ama oyunu sildim yüklim sorun devam ederse denerim saolun yardımlarınız için.
Batugol73 Her şeyi sildim yeniden kurdum olmadı.Ali senin dediğinide yaptım oda olmadı ooof of.Tam numuneyiz ya öyle bi hata çıkıyo ki bizdede :confused:
Batugol73 Hele şükür sorunu hallettim.Ömer'inde tavsiyesi ile 7.0.1 Crack'ini yükledim ve sorun halloldu.Sizlerde yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim.
Saganak Bende yeni oyun kuramıyorum.Crack 7.0.1 nasıl kuracağım konusunda bilgi verebilir misin Batugol? Teşekkürler
Saganak Orjinal Mesajı Yazan: Batugol73 Msn'e gel abi ordan benim crack'i yollim.MSN adresim profilimde var. Porfilindeki MSN adresini ekleyemedim bir türlü.Hata verdi. Niye anlayamadım. Buradan özel mesaj atsan olmaz mı?
Saganak Batugol mail attım. Aldın mı? Şu crack olayını çözeyim istiyorum.Yardımlarını bekliyorum.Saol