Sickness Orjinal Mesajı Yazan: Ume olmamış sadık daha iyisini yapabilirsin yaptığın resme benzetmeye çalış biraz .. Katılıyorum,yazmasa Vieri olduğunu bile anlamazdım :)
adrianotalha adriano ne rüstü dısındakiler iyi ama cok değil hadi basarılar yada sen bu işi bırak zaten konami senin için face yapmıs kendi face leri daha cok benziyo OK? yada daha fazla gercekten calıs ;)
yilmassh baba harika olmus ama deco sac olmamis deco tarzini degistirdi,saclar asker trası yanı uc numara tarzi yapti digerleri gusel saol ellerine saglık