al_pacino ARKADAŞLAR BANA FIFA 2005 İLE İLGİLİ YAMA FORMA STADYUM NE VARSA HERŞEYİ YOLLAYABİLECEK BİRİ VAR MI ÇOK İHTİYACIMVAR LÜTFEN EĞERYOLLARSANIZ ADRESİM Xx_D_M_X_xX@hotmail.com ARKADAŞLAR ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM TAKILDIĞINIZ BİŞEY VARSA SORABİLİRSİNİZ BU ARADA FB STADYUM YAMASI İNDİRİLİRKEN LİNK AÇMIYO BİLGİNİZE
Batugol73 Birincisi başlığın hatalı. İkincisi buranın fifa ile hiçbir ilgisi yok. Konuyu yöneticiler görür görmez kilitliceklerdir.O yüzden düzenlesen iyi olur ;)