Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: ufuukk ustad galatasaray marsı koysan tam super olacak:) eline saglık beklıyoz ultraslanlar olarak Galatasaray full menü müziklerini yayınlamıştım.Ama eğer maç öncesi için diyosan yaparız.Sen hangi marşı istediğini söyle yeter.;)
rapman aslan kükremiş geliyorr üstünde formasııı dalga dalga bayrağı tepede arması ... biliosundur heralde bunu koyarsan harika olur:)
Fanny Magnet arkadaş saol eline sağlık ... ama o_sound'da dediğin gibi unknow_45 ve unknow_46 yok.e_sound'da var importladım ama çalmıyor ne yapabilirim