Ayrton Senna Da Silva Üst tarafta haftanın replay i yazıyor. Bu tür pozisyonları o konuda belirtilen adreste paylaşabilirisiniz. Ayrıca flood yapmak (ardarda mesaj yazmak) yasak.
rizaa13 ya arkadslar youtube ye video atıyorum %100 den sonra bir turlu link alamaıyorum video yok diyo **nasıl atıldıgına dair bi acıklama yaparmısnz.??**
cimbomlu45 video nun formatı ne eğer sadece frapsten aldığın video ise olmaz zaten boytuda çok büyük olur frapsten aldığın videoyu windows moviemaker ile wmv çevirip boyutu azalır eğer sorun buysa yok bitince veriyor yada youtubeda myvideos git orda attığın videonun urlsi vardır
rizaa13 yine olmadı iyimi atıyorum sonra bitince upload tags lar faln geliy işte tarih yeri falan var sonra altta url leri geliy sonra update videos diyorum yukarıda update diyo ama video link i calısmıyo..longer video faln yazıyo..
rizaa13 2,5 mb ve yaklasık 24 sn birazdan yenı bı baslıkta belirticem zaten ama youtube den değil.. olmuyor valla
ogulcan_g youtube ye video koyman için MPEG-4 (mp4) formatına çevirmelisin yardımcı olduysam ne mutlu bana ;)
inferno.999 Orjinal Mesajı Yazan: Anders_52 Üst tarafta haftanın replay i yazıyor. Bu tür pozisyonları o konuda belirtilen adreste paylaşabilirisiniz. Ayrıca flood yapmak (ardarda mesaj yazmak) yasak. sen admincilik oynamayı seviyosun sanırım iyi eğlenceler...
cimbomlu45 benim şans oldu orta yapmaya bastım pozisyonu gereği öyle vurdu heralde veya orta açarken başka bir tuşa daha basmış olabilirim
ROckER_TEen Burndragon sen başka tuşa basmışsın bende çözdüm işi sol shiftin yanındaki > < sembollerin olduğu tuşa bas ve orta yapma yani a tuşuna bas ortayı açar.not:c.ronaldo veya ronaldinho ile yapabildim hepsini ceza saha sağ veya sol çizgisinde az orta yap.BOL BOL DENEYİN........... :)