Orjinal Mesajı Yazan: jazzandsarper
arkadaşlar garfik ayarlarını lowun üstünde oynayabilen var mı?benim ekran kartı 256 mb ati ram 1 gb işlemci 2.8 ama mediuma alınva donmalar oluyo lowda oynamak zorunda kalıyorum bu medium ve high ayarları olağanüstü bilgisayarlar için yapılmış galiba
Dostum ekran kartın Radeon 9550 galiba,benimki de öyle.Ayrıca senin diğer bileşenlerin de daha iyi.
Sadece gelirsek ben 800*600 çözünürlük ve Medium detail'de pek rahat bir şekilde max. değer olan 60FPS ile oynuyorum.
Radeon 9550 inanılmaz derecede O/C(overclock) seven bir kart.ATı Tool adlı program ile 250/200 olan frekans ayarlarını 380/220'de kullanıyorum.Benim kullandığım değer O/C potansiyelinin yalnızca %50'si yani hiçbir risk oluşturmuyor.Bu gece bir de High Detail deneyip sonuçları buraya yazayım.