kolay olacağını sanmıyorum çünkü bi sürü spiker dosyası var...hangisini hangisinin yerine koyacağını bulana kadar gidip türkçe spiker yapıp bulursun daha mantıklı :D
pes6 da bi saçmalık daha; spiker o kadar alakasız şeyler söylüyorki...2-0 öndeydim bilgisayar gol attı 2-1 oldu...spiker; evet inanılmaz skor durum 5-0 dedi :D ilk yarı 0-0 bitiyor 2.yarı başlıyor; evet durum 1-0 diyor...iyice boşlamışlar pes6 yı pes2007 çıkacağı için...