oricalcus Ya arkadaslar bazı arkadaslarımız yaptıkları face'ler yüklemeli olmuyo ya resim halinde veriyorlar , o face'leri nasıl ekliyebilirim?? daha önce anlatılmıstı ama forumun sayfalarına baktım bulamadımm biri anlatabilirmi??