Arkadaşlar kendi spikerimi yaptım ama takılıyor.Şöyle ki spiker maçtaki ilk repliği söyledikten sonra (örneğin pas ) sürekli bunu tekrarlıyor.Takii maç bitipte oyundan çıkana kadar.dkz studio da baktım.Alttan sol köşede ki sesleri dinlemek için olan yerde orjinalleri dinlediğimde bittiğinde stop yazıyor benim ses kayıtlarımda ise repeat yani tekrarla diyor.tabii oyunda da ilk replik sürekli tekrarlanmış oluyor.Bunu nasıl düzeltirim.Yardımcı olun lütfen.Sorunumu ortadan kaldırayım da yaptığım spikeri sizinle paylaşayım.Hımmm unutmadan spikeri Azeri şivesi ile yaptım.Azeri spiker istiyorsanız bir an önce yardım edin.İlgilenen herkeze çok teşekkür ederim....