_TaYFo_ Orjinal Mesajı Yazan: mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: mirдňdд bence maç berabere bitebilir ama gönlüm her Beşiktaşlı gibi kazanmamızdan yana....... hay dilim kurusaydı....:p Sen ne diyorsun ben üstüne skoru bildim yarışmada:D Bilmez olaydım:mad:
Batugol73 Vallahi bravo beraberlikle beraber skoruda bildin.BJK'nin yenmesini isteseydini yenerdik demek ki :)