Ronaldinyo10 arkadaşlar bilmem hiç dikkatinizi çektimi oyundaki bazı oyunculardan ikişer tane var. mesela master league de kezman yazın iki tane çıkıyo (biri fener de diğeri milli takımda) aynı şekilde ricardinho, ballack,reyna vs.. k patch 0.1 indirdim bu sefer ikiz oyuncu yok ama "unused player" ismindeki oyuncular var ve mastır ligde diğer takımlar bu oyuncuları transfer edince oyunun güzelliği gidiyo. bütün forumu aradım bulamadım, rica etsem bu dediklerim olmayan bir patch veye option file bilen varmı
Mad_Dragon arkadaşım oyunda edit player a gir.bi serbia-montenegro ya bak.bide fenerbehçe ye.ikisindede kezman var.senin olay bundan kaynaklanıyo. hem master lig de bunların birini aldığın zaman diğeride otomatik olarak yok oluyo.
Ronaldinyo10 arkadaşım oyunda edit player a gir.bi serbia-montenegro ya bak.bide fenerbehçe ye.ikisindede kezman var.senin olay bundan kaynaklanıyo. hem master lig de bunların birini aldığın zaman diğeride otomatik olarak yok oluyo. öyle olmuyo işte Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: Ronaldinyo10 Orjinal Mesajı Yazan: MADDRAGON arkadaşım oyunda edit player a gir.bi serbia-montenegro ya bak.bide fenerbehçe ye.ikisindede kezman var.senin olay bundan kaynaklanıyo. hem master lig de bunların birini aldığın zaman diğeride otomatik olarak yok oluyo. öyle olmuyo işte sende nasıl oluyo bilmiyorum ama bende dediğim gibi oluyo. Strojen ronaldinho haklı bende de öyleydi, iki kezman vardı, daha sonra bir yama indirerek düzelttim, ama dediği gibi bukez de unused isimli oyuncular var ve diğer takımlar onları transfer ediyor, çok gerçek dışı oluyor. Ronaldinyo10 YAW YOKMU BİLEN Bİ ALLAHIN KULU _YaGo_ emeğe saygı
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: Ronaldinyo10 Orjinal Mesajı Yazan: MADDRAGON arkadaşım oyunda edit player a gir.bi serbia-montenegro ya bak.bide fenerbehçe ye.ikisindede kezman var.senin olay bundan kaynaklanıyo. hem master lig de bunların birini aldığın zaman diğeride otomatik olarak yok oluyo. öyle olmuyo işte sende nasıl oluyo bilmiyorum ama bende dediğim gibi oluyo.
Strojen ronaldinho haklı bende de öyleydi, iki kezman vardı, daha sonra bir yama indirerek düzelttim, ama dediği gibi bukez de unused isimli oyuncular var ve diğer takımlar onları transfer ediyor, çok gerçek dışı oluyor.