hiç uğraşma kardeşim pes6 frikten goller atabileceğin bir oyun değil.benden sana tavsiye frikikli gollü oyun istiyorsan pes5 veya pes 2010 oynaman:frikikler rezalet:::)
Bence hiç alakası yok,siz kolaya kaçmaya yanaşıyorsunuz.Evet biraz zor olduğu doğru ama atınca süper zevk veriyor.Şahsen her maç bi frikik golü atacağıma,1 sezonda 4-5 tane atarım daha iyi.Biraz önce Galatasaray-Wolfsburg maçı yaparken Kewell ile attım.
saçmalama bence frikik golü oyunu zevklendirir,heyecanlandırır.
biz evde oynarken frikik oldu mu L1 +x ile başalyıp en azından topu kaptırmamayı ya da etkili olmayı tercih ediyoruz.eğer mesafe yakınsa L1+ X Sonra
R1 + şut R.Carlos rooney--ronaldo----xavi öyle vurunca bazen atıyor.
kolayına kaçmak değil işin geçeği bu pes6 frikik konusunda berbat bir kere kaleci toptan hızlı hareket ediyor.
hem 4-5 gol tatmin edici bir rakam değil bana göre!