Kıyamet hakkında yorum yapmak hiç birimize düşmez.Hiçbirimiz bilmiyoruz ne zaman ne olacağını.
Konuya gelince 2010 da beynime çip takılacağını sanmıyorum, ihtimal vermiyorum böyle bir düşünceye,ayrıca dünya nüfusu niye 20 milyarda sabit kalıyor ? O zaman milletin yumurtalıklarını vs mi alacaklar !
Kısaca imkansız değil ama çok çok zor.