tentenboy kardes yamanın diğer parçalarını indiriyodum site gitti. ne yapıcam şimdi? seni ekledim msn den ama
kokodinho ya arkadaşlar ben bu yamayı indiremedim linke tıklıyorum acılan sayfada download var ona tıkladıgım zaman 800 kb lik bi dosya inio oda acılmıo. yani anlıcanız yapadım linkdende hiç bişi anlamadım bi yardımcı olurmusunuz rica etsem:Dbastan sona kadar nası yapılacagını yazarsanız sewinirim...
turnusol arkadaşlar ben hala bulabilmiş degilim dosyayı.herhalde o 800 kb lık dosya degil patch olan??? tezahuratlar stadlar falan diyor onları nerden indiricez?
Roobydal Not: Hiç kimse izinsiz dosyayı upload edemez. Linkte problem yoktur filefrontan indirebilirisiniz.
cndndmrlp kardes oncelıkle emegın ıcın tesekkurler.bende formalar ve faceler olmadı.mac basında forma secımınde formalar normal gozukuyor ancak mac baslayınca uzerıne yaplıan takımalrın formaları gozukuyor.yardımcı olabılecekler bı ılgılensın yaww.
pesmatik ark. yamayı nasıl calıstırıcam detaylı bi sekilde anlatırmısın çokh acilll bilen baska ark. warsa ayrıntılı bi sekilde anlatırlarsa tam süper olacak..
altair2082 selam arkadaşım dosyayı indiricem ama boyut 500 küsur mb diyor sen başlıkta 250 demişsin ve orda iki link var ikiside boyut aynı nedir bunun temeli analmadım indirince terslik çıkarsa zoruma gidecek onun için söylüyorum çalışmana düşünmeden şuursuzca eleştirenler ayıp ediyor.
Roobydal boyut 170mb açılımıyla 250mbdır 500mb olması söz konusu bile değil. Senin gördüğün otion file oda 584kb yani mb değil dikkatli bakarsan. Neden 2.5 gb değil dersen sadece gerekli olan yerleri yamada bulunmaktadır diğer şeyleri isteğiniz heryerden indirebilirisiniz zaten. Eleştirelere gelince benim için pes6 ya yama yapmak bir hobi ve bu yamaları sizlerlenle paylaşıyorum.. Taaaa winning eleven 3 den beri bu oynu oynurum ve bir pesçi olarak yaptığım yamayı keyifle oynuyorum. İsteyen istediğini desin. Forumların bir yönü varki dünkü çocuk bile laf atıyor bilsede bilmesede ama çokta önemli değil.
DriveN roobydal kardeş eline koluna gözüne sağlık....!! konuyu başından beri okuyorum ve seni caanı gönülden tebrik ediyorum bu kadar emek sarf etmişsin sonuçta bu forumdaki arkadaşlar için bizler için ve paylaşmışsın çok saol... Ben yamanı daha indirmedim zaten hiçbir pes6 yamasını indirmedim ya tezahuratlar yok ya beşiktaş yok kıldı tüydü sen benim istediğim şeyleri bu yamaya koymuşsun daha doğrusu biçok kişinin istediklerini... Bu arada yaklaşık kaç tane bjk tezahuratı var...??
BeRQaY ben de yama için çok tşk. ederim...bişey sorcam..biz türk takımlarının tezahüratlarını değiştirebiliyomuyuz..yani fb,gs,bjk nin falan tezahürat id leri neler acaba?
Roobydal 4 büyüklerin tezhaureatları var yakında anadolu klüpleride olacak. Tez. id lerine gelince no 470no ile 500 arasınkiler
DriveN Yaa 4 büyüklerin tezahuratlarının olduğunu zaten belirtmiştin ama her takımın bir tanemi var yoksa bütün söylenen tezahuratlarmı yada 3 tanemi 5 tanemi onu soruyom...... her takımda 1 tane varsa bi süre sonra sıkar yani ona mahsuben...:)