ya millet benim 2 sorum var
1-)ekran kartım 32 duydum bir yerden direct 9 u yükle fln dio oyuna giriom 10-20 kere sonra girdiğimde açmıo sanal bellek küçük dio
2-)bide ayarları hig yabinca seyirciler full doluomuş bende hig yabınca çalışmıo seyirci yaması varmı stadyumu full doldurmak istiyorum
ya gerçekten çok sevab işlersiniz şimdiden tşkr...