Arkadaşlar,Kariyer Modda(Career Mod) en büyük başarılarınız nelerdir?İlk önce ben söyleyeyim.Valencia ile 2010'dayım ve 2 UEFA CHAMPİONS LEAGUE,2 CUPA DEL REY(ispanya kral kupası),2 İSPANYA SEZON ŞAMPİYONLUĞU(spain primiera),1 AVRUPA SÜPER KUPA,2 İSPANYA SÜPER KUPA.Birde ligde en fazla gol atan benim oyuncumdu.DAVİD VİLLA:75 GOL.Ve en yüksek şampiyonluk puanınıda ben aldım.102 Puan ile şampiyon oldum.Şimdi de siz söyleyin.Başarılarınız nelerdir?