Ankaragücü-F.Bahçe maçı İzmir'de
Turkcell Süper Lig'de ilk yarının son haftasındaki Ankaragücü-Fenerbahçe maçı, başkent ekibinin cezası nedeniyle İzmir Atatürk Stadı'nda yapılacak..
Futbol Federasyonu'ndan yapılan açıklamada, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'nun (PFDK) Ankaragücü'ne verdiği 1 maç saha kapatma cezası nedeniyle karşılaşmanın, daha önce açıklandığı gibi 8 Aralık Cuma günü saat 20.00'da İzmir'de yapılacağı bildirildi.