cimbomlu45 büyükyazı için özür dilerim topuk pasıyla attığım topuk golü dersek daha iyi olacak çünkü golde topukla
rumba de barcelona abi böyle golleri çok kolay şekilde kaleye arkan dönükse atabilion.ama zaten pes6 da şut şekilleri çok farklı.ortasahadan bile gol atmak artık kolay.