Orjinal Mesajı Yazan: SARI27
arkadaşlar boşuna indirmeyin çünkü 4.0 çıktı ben kullanıyorum tek kötü yanı başka yama yükleyememen vede oyunu ingilizce yapması bu yama ile birlikte farklı dil seçenekleri geliyo ama türkçe yok
Bencede 3ü indirmeye deymez.
Alın burda CEP 4