Arkadaşlar skin olayını biri bana bir anlatabilir mi acaba? Devamlı duyuyorum ama açıkçası incelemedim hiç.Fakat her yerde "skin aşağı,skin yukarı" olunca sorma ihtiyacı hissettim. Hellenic skin'i hele hiç sormuyorum..İlk önce skin olayını çözelim daha sonra Hellenic olana da bakarız..Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.