hedefi ne kadar yüksek tutarsak o kadar yüksek başarıya ulaşırsın demişsin
Unutmaki Del Bosque ve Carew bu takıma geldiğinde Herkes daha grup maçları başlamadan UEFA'yı alcaz diyordu bunlara bende dahildim ama grupta 4 puanla elendik şimdi öncelikli hedef çeyrek final olmalıdır asıl hedef tabiki çeyrek finalden ötesidir.ama önce çeyrek final
sen benim dediğimi Çeyrek finale çıkalım yeter diye anlamış olmyasın:confused: