Ronaldinyo10 12-0 yeniyosun iyi yapıyosun ama mac kac dakikalıktı hangi zorlukta oynuyodun bunlarda önemli
tevfik92 Orjinal Mesajı Yazan: Ronaldinyo10 12-0 yeniyosun iyi yapıyosun ama mac kac dakikalıktı hangi zorlukta oynuyodun bunlarda önemli dostum maç 10 dakika ve seviye amatör :)
tevfik92 Orjinal Mesajı Yazan: onnur maçın uzun olması oyunu zorlaştırır.. bunlarda klip yaptıım goller.. "> "> çok güzel yapmıssın emegine saglık ;)