NFS CARBON U Yükleyip crackını yaptıktan sonra oyunu açtım ama ses var görüntü simsiyah.Yani EA reklamının sesini duyuyorum ama görüntüde hiçbirşey yok.Ana menü ise aşağıdaki gibi.Tek çözüm ekran kartımı değiştirmekmi?Yoksa kolay bir yolu var mı????????????
[url=
" border="0
EasyInfo ise aşağıdaki gibi:
[url=
" border="0