Abi sanırım master lig içinde değişiklik yapamazsın. Ama; Ana menüden edit e giriyorsun.
Oradan Edit Team ı tıklıyorsun.Tam hatırlayamadım şimdi edit emblem gibi bir seçenek olması lazım zaten dediğim menüye gelirsen gerisini görürsün.Edit team/edit emblem e geldiğinde bir seçenek daha vardı oraya girince takımın logosu ve diğer takımlarınki görünüyordu mesela ben yamasız oynarken bilirsin Fenerbahçe orada Costanti olarak geçer ben ismi düzeltip logoyu Türk milli takım logosu yapmıştım.