burhan5kk ben fifa 07 yi yükledim actım acıldı oyun secdim dilini falan kick off a girdim sectim takımlarımı doluyodu oyundan attı birden masaüstüne girdi hata veriyo hep nasıl cozebilirim bu sorunu?????:(