oricalcus ama arkadaslar adam ben yaptım dememiski.. sadece bulmus yayınlıyo ulasmak isteyen varsa bulamayan varsa diye hemen kızmayın canım.. Ama!!! alıntıdır demesi lazımdı orda biraz uyaralım..
rizaa13 Arkadslar konu başlıgında Turkcell Super Lıg Formaları yazıyo ama ben Fb den baska forma görmedim.:cool: Arkadaşımız Konuyu alıntı yapmıs ama içerigini alıntı yapmamıs sanki :rolleyes:
gencfb07 KARDEŞ ÇOK SAĞOL SEN ONLARA BAKMA ALINTIDIR YAZIYO KİMSE GÖRMÜYO 1 AYDIR ARIYODUM TEŞEKKÜRLER
MRT.16.5 Orjinal Mesajı Yazan: syly Sımdıde fenerbahcenın 2.forması Ve buda fenerbahcenın gk forması.. Fb 3. forma Emek hırsızlığı yapma bunlar Wedo_R'nin Formaları!
h_halit38 ya millet körmüsünüz eşşek kadar ALINTIDIR yazıyo ...... sağolasın sende kardeşim ama sadece fenerin formaları var paylaşım eksik olmuş
The Groove Orjinal Mesajı Yazan: h_halit38 ya millet körmüsünüz eşşek kadar ALINTIDIR yazıyo ...... sağolasın sende kardeşim ama sadece fenerin formaları var paylaşım eksik olmuş Hayır kör değiliz.Bizimde senin gibi aklımız senin gibi 2 gözümüz var.Biz salakmıyız da boşuna "emek hırsızlığı yapma!" diyoruz? Konuya yaklaşık bir ay önce gelseydin o arkadaşın ilk mesajını altında" Hepsini ben yaptım..yorumlar?" yazdığını görürdün.Onun için kimseyi körlükle SUÇLAMA!.