taktik değiştirmek için lite versiyonu full versiyona çevirmek lazım parayla:D. bence hiç gerek yok taktik değişimine full yapmayın versiyonu değmez.
her maç yaptığınızda xp kazanıyorsunuz(yenerseniz 3x, berabere kalırsanız 2x, yenilirseniz x)(rakibin leveline göre değişir x, rakip senden çok iyi durumdaysa 8,9 ve son olarak 10 oluyor.Ama 10 olunca rakip kazansa bile xp alamıyor.Bu nedenle kabul etmezler) xp sayısı belli bir sayıya ulaştığında level geçiyorsunuz. her level geçtiğinizde skill geliyor. bu skill leri oyuncularınıza dağıtıyorsunuz(skill e basarak). oyuncunun bir özelliğini en fazla "ekleyebileceğiniz skill sayısının yarısı" kadar arttırabiliyorsunuz.