Yuh artık bu kadarıda olmaz sanki kendimi rome total warda sandım sanki kartaca roma savaşı
ilginç.. bizde bu boyutlara varmaz inş..
Tadbikat olduğu anlaşılmıyor mu?
böyle tatbikat olmaz mesalleer adamların üstünce ucuo harbi cok kötü yaw
oldukça iyi..
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: