arkadaşlar ben buldum bi tane creation master ama bi türlü kullanamıyorum data klasörüne giriyorum ordan dosya seçmemi istiyo ama klasörlerden başka bişey yok kalsörlere giriyom bazılar bış bazılarında dosya var ama açmaya çalıştığımda dosyaları hata veriyo anlamadım gitti deli etti beni
kısaca bu GS pankartlarını nasıl düzeltirim biri bana anlatsın yaaaa :S
ve arkadaşım sana creation master'in son sürümünü vereyim linkini ama Microsoft .NET Framework 2.0 linki var orda onuda indirmelisin mutlaka yoksa programı açamazsın oda 23 mb boyunda
linki burda buyur
http://www.fifax.net/downloads/1509/