BaD BoY **Arkadaslar Bende Kitserver V6.2.0 Var Ama Ben İçindeki "setup" Dosyasını Sildim Yanlışlıklar Bana Biri Bu Dosyayı Upload Edebilirmi ??? Şimdiden Teşekkürler....**