Arkadşlar daha öncede konu açtım başlığı değiştirmemi istediler ama ben 4 gündür internete giremediğim için değiştiremedim herkesten özür diliyorum umarım bu sefer olmuştur...
Gelelim problemime ben normalde fifa 07 yi çok güzel oynuyordum daha sonra format attığımdan sonra oyun açılmadı oyunu defalarca yeniden kurdum problemim değişmedi herseferinde bana hata raporu gönderiyor..Lütfen yardımcı olun nerde hata yapıyorum..Yardımları bekliyorum..:(