hakem hatasıydı falan filan bunlar mağlubiyete kılıf uydurma durumları artık böyle yapa yapa nereye gidecek Gs kulübü ve taraftarı anlamıyorum...sorarlar adama bunların hepsi hakem hatasımı hatalar hep GSye karşımı yapılıyo diye...ona da evet diyene yuh artık denir yani..bu arada bu işin alisamiyeni var diyenler neden AliSamiYendeki maçta yenildikten sonra o sözlerini unutuyolar onu da anlamıyorum...bakın galibiyet GSNİN hakkıydı diyerek maç kazanılmıyo..ha eğer bu takımın iyi olduğunu hala körü körüne savunmak istiyosanız lafım yok daha böyle devam edersiniz yıllarca...şu sahaya yabancı madde atılma konusu var bi de..Bir takımın üzerine asılsız,kurmaca,gülünç(artık gülünç diye diye terbiyesizlik yapılmaya başlandı),haksız iddialar 1 hafta boyunca yükleniyor ve tüm camia çileden çıkıyor...sonra bu iddiayı ortaya atanların foyası ortaya çıkıyor herkes kayboluyor...bundan sonra da herkesin sakin olması bekleniyor...normal mi?..bu atılan maddeler Galatasaraya tepki olarak dönüştü..neden? 1.si ezeli rekabet sonucu GSye patladı...2.si GSnin başındakilerin de bu işin içnde açıkca var olması ve tribünleri galeyana getircek her türlü seviyesiz açıklamaları özellikle de bu maç öncesi yapması...sonra kalkıp kimse neden atıyo bunlar bu maddeleri demesin..doğru bulmuyorum kesinlikle ama ayıptır yani artık kimsede şeref,haysiyet yokmu önce kışkırt sonra yadırga...bu arada GS taraftarının Fenerbahçe stadına yaptığı çok daha güzel dimi kimse bahsetmiyo ondan nedense...işlerine gelmiyo çünkü...her sene ali samiyende seyircinin eline ne geçtiyse sahaya attığını unutmadan yorum yapmak herkes için daha yararlı olur!!
bu arada ÖNDER'in pozisyonuna penaltı diyen zihniyeti objektiflikle alakası yok diye niteliyorum...etki altında kalarak yapılmış yorumlar...Ahmet Çakar'ı da anlamış değilim...Kafası güzeldir belki..adam kafa vurmak istiyo ama top eline çarpıyo...bunu görmeyene ne demek lazım cidden bilmiyorum...ha eğer ÖNDER rol yaptı kafa vurmaya getirip elle müdahale etti bizi kandırdı diyosanız dehşet fantazi yapıyosunuz diyerek hayran kalabilirim......ayrıca bu duruma karşılık çok bulunabilir...mesela dikkatimi çekti korner kullanılrken maçın başında Lugano çekilerek formasından düşürülüyo...e o da penaltı o zmn...ya da BJK maçında DEIVID'in golü?...bunun sonu gelmez lüzumu olmayan konuşmalar,yorumlar bunlar...boş!...
ve son olarak eğerki GS avrupada maç yapıp pazar günü de Fenerbahçe'ye yenilse idi tüm taraftar "takım yorgundu Fener bala aldı, onlar da avrupada maç yapsa biz alırdık, biz zaten lige değil avrupaya önem veriyoruz..." falan diye haykırmazmıydı...e biz bugün bu durumda maçı almışız tebrik etmek yerine çirkeflik yapmanın hiç gereği yok..ki Fenerbahçe yorgundu diyorum ama o yüzden 2. yarı kötü oynadı falan demiyorum sanki ben de takımlar birlikte oynamışım herşeyi biliyomuşum gibi saçma ve boş yorumlar yapmaya gerek yok!!!